هامس: به حرف های زیدان بیشتر گوش می کنیم؛ ناراحت کننده است که می گویند چاق هستم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هامس: به حرف های زیدان بیشتر گوش می کنیم؛ ناراحت کننده است که می گویند چاق هستم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هامس: به حرف های زیدان بیشتر گوش می کنیم؛ ناراحت کننده است که می گویند چاق هستم

هامس رودریگز بعد از تساوی 1-1 شب گذشته مقابل رئال بتیس در بنیتو ویامارین، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، وی که سازنده تک گل تیمش بود گفت:

این ناراحت کننده است که مردم چیز های آزار دهنده بسیاری می گویند. هرکس که به من نزدیک است می داند چطور رفتار می کنم. می دانم چطور به خوبی از خود مراقبت کنم، ناراحت کننده است که مردم به من شک دارند و می گویند چاق هستم. این واقعاً ناراحت کننده است. من همه چیز را مدیون فوتبال است. کنار آمدن با این حرف های ناخوشآیند سخت است. من همیشه سخت تمرین کرده ام، و یک حرفه ای خوب هستم. هیچ شکی در این رابطه وجود ندارد، و وقتی بازی می کنم می خواهم تمام توان خود را به کار گیرم. چیز هایی که مردم در مورد بیرون رفتن های شبانه من می گویند کاملاً دروغ هستند.

- فرم ضعیف:

این تنها یک مرحله است. مردم باید آرام باشند. امشب بازی کردم و به کمی زمان نیاز دارم تا به ریتم سابق خود بازگردم. در نیمه دوم خوب بازی کردم. باید به این هم اشاره کرد.

- حادثه سرعت قبل از تمرینات:

این یک دروغ است. آنطور که همه می گویند سرعت نداشتم. صدای موسیقی بلند بود و وقتی وارد والدبباس می شدم دیدم که پلیس پشت سرم است. برای آنها هم روشن کردم که سرعت نداشتم. اما چون رسانه ها آنجا بودند همه چیز از تناسب خود خارج شد. وقتی کسی را پشت سر خود ببینم توقف می کنم، احمق نیستم. با این وجود، به خاطر اتفاقی که رخ داده متأسفم، اشتباه کردم. آنطور که مردم می گویند، اشتباه بزرگی نبود اما می خواهم روشن کنم که گزارش ها و اخبار در این رابطه درست نیستند.

- این فصل در مقایسه با فصل گذشته:

فکر می کنم امروز خوب بازی کردم و همیشه آماده ام تا تمام توان خود را به کار گیرم. این روز ها بیشتر تمرین می کنیم و این کمک بزرگی است.

- ارتباط نداشتن با بنیتز:

چنین اتفاقاتی ممکن است در فوتبال رخ دهد. می توانید برخی افراد را بهتر از دیگران درک کنید. تغییر مربی چیز خوبی بود و همه ما رابطه خوبی با زیدان داریم. بیشتر به حرف های او گوش می کنیم.

- گرم نکردن مقابل اسپورتینگ خیخون:

نمی دانستم که باید به گرم کردن ادامه دهم. یک عدم ارتباط وجود داشت. اگر مربی به من بگوید که کاری انجام بده، آن کار را خواهم کرد. زیدان رئیس است و من دستورات او را دنبال می کنم. من رابطه فوق العاده ای با او دارم و خیلی صحبت می کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 بهمن 1394 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.